Problem z odpalanie zimą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirus
    Ambiente
    • 2005
    • 213

    Problem z odpalanie zimą

    Zamieszczone przez danielpoz
    jest tam bora na VP i twierdza ze ma 240kM!!!!
    Byla jakas lista jej modyfikacji?
    Glupio sie pytam... :?

    Jak ogolne wrazenia po targach?
    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy
  • Kompozytor
    Classic
    • 2004
    • 4

    #2
    Problem z odpalanie zimą

    Witam!

    Mam problem z Octavia 1,9 TDI 110. Miesiąc temu wymieniałem rozrzad po przejechaniu 113000 km. Za poradą jednego z uzytkownikow nie zdecydowalem sie na wymianą w ASO tylko u "Pana Kazia" Nie powiem było taniej bo z częściami kosztowało mnie 650 zł.
    Wszystko było ok. Jednak ostatnio gdy spadła temperatura coraz gorzej zapala silnik.
    Kontrolka grzania świec niby świeci dłużej jednak potem dopiero 2 lub 3 próba zakręcenia silnikiem przynosi skutek co oczywiści kończy sie czarną chmurą z tyłu samochodu.
    Pan Kaziu rozkłada ręce bo zwala winę na komputer.

    ps. Sprawdzenie świec żarowych z akumulatorem są OK

    Prosze o jakieś rady jak moge rozwiązać ten problem.

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #3
      Re: Problem z odpalanie zimą

      Zamieszczone przez Kompozytor
      Za poradą jednego z uzytkownikow nie zdecydowalem sie na wymianą w ASO tylko u "Pana Kazia"
      To blad zrobiles.
      Nie wiem gdzie Ty taka porade przeczytales. Doradzalismy cos zupelnie przeciwnego.

      Pan Kazio najwyrazniej cos spierd..ł, albo cos pominal. Podejrzewam, ze auto po wymianie rozrzadu nie widzialo VAG-a. Dobrze zgaduje?
      TDI 205PS

      Komentarz

      • Kompozytor
        Classic
        • 2004
        • 4

        #4
        Samochód był sprawdzony przez VAGa i niestety nie wykazał żadnych błędów...

        Komentarz

        • bendi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 465

          #5
          Samochód był sprawdzony przez VAGa i niestety nie wykazał żadnych błędów...
          a na pewno w porzo masz kąt wyprzedzenia wtrysku??

          pzdr
          Outlander
          była OII 4x4 BMM
          już nie ma Octa ASZ super fajna była

          Komentarz

          • Piotrus
            Rider
            • 2004
            • 524

            #6
            Re: Problem z odpalanie zimą

            Zamieszczone przez MiKruS
            Zamieszczone przez Kompozytor
            Za poradą jednego z uzytkownikow nie zdecydowalem sie na wymianą w ASO tylko u "Pana Kazia"
            To blad zrobiles.
            Nie wiem gdzie Ty taka porade przeczytales. Doradzalismy cos zupelnie przeciwnego.?
            My doradzaliśmy p. Bogusława a nie Kazia :wink:


            Tak jak już napisali koledzy - na początek trzeba sprawdzić kąt wtrysku przy pomocy VAG'a

            Po II może padły Ci świece żarowe?Jak było cieplej to tego nie zauważyłeś a teraz zrobiło się zimniej i wyszło szydło z worka :roll:
            Piotruś
            AGR(RIP) + ALH

            Komentarz

            • Martinez
              L&K
              • 2004
              • 1366
              • Audi

              #7
              Re: Problem z odpalanie zimą

              [quote="Piotrus"]
              Zamieszczone przez MiKruS
              Zamieszczone przez Kompozytor
              Za poradą jednego z uzytkownikow nie zdecydowalem sie na wymianą w ASO tylko u "Pana Kazia"
              To blad zrobiles.
              Nie wiem gdzie Ty taka porade przeczytales. Doradzalismy cos zupelnie przeciwnego.?
              My doradzaliśmy p. Bogusława a nie Kazia :wink:
              quote]

              Pana Bogumiła

              Kompozytor powinienes podjechać do kogoś kto zna sie na autach VAG i powinien sprawdzić kąt wyprzedzania zapłonu.
              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
              czarna AR 156 1.8 T.Spark

              Komentarz

              • Kompozytor
                Classic
                • 2004
                • 4

                #8
                Witam,

                Dziekuje za pomoc dzis jestem umówiony na sprawdzić kąta wtrysku przy pomocy VAG'a.
                Opisze wyniki.

                Pozdrawiam.

                Komentarz


                • #9
                  do kogo jedziesz jesli mozna spytac?

                  Komentarz

                  • Kompozytor
                    Classic
                    • 2004
                    • 4

                    #10
                    Zamieszczone przez danielpoz
                    do kogo jedziesz jesli mozna spytac?
                    Do Sunny na Obornickiej.

                    Komentarz

                    • Aligator
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 162

                      #11
                      Ostatnio była u mnie octavia AGR z tym samym problemem...
                      Diagnoza - kąt wtrysku.

                      Dla wtajemniczonych - przy temp paliwa ok. 115 kąt był coś w granicach 2-4 :shock:

                      Nie dziwne że nie chce palić.

                      Przy okazji dałbym do sprawdzenia cały rozrząd.
                      Tutaj : http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewt...Abaty&start=30
                      jest troche infa co można spierdolić ;-)
                      www.dynosoft.pl

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #12
                        Zamieszczone przez Aligator
                        Dla wtajemniczonych - przy temp paliwa ok. 115 kąt był coś w granicach 2-4 :shock:
                        No wlasnie, mozna skads zassac tabelke?
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        • Aligator
                          Ambiente
                          • 2004
                          • 162

                          #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Zamieszczone przez Aligator
                          Dla wtajemniczonych - przy temp paliwa ok. 115 kąt był coś w granicach 2-4 :shock:
                          No wlasnie, mozna skads zassac tabelke?
                          Nie wiem... Mnie się rysuje w VAG-COMie
                          www.dynosoft.pl

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Zamieszczone przez MiKruS
                            No wlasnie, mozna skads zassac tabelke?
                            A u Masters'a na forum nie bylo kiedys?? Wiem ze byla dla PD a VP pojawila sie potem albo w jakims pliku do sciagniecia albo linku chyba. :roll:

                            EDIT Sa chyba tylko kody bledow http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=345
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Aligator
                              Ostatnio była u mnie octavia AGR z tym samym problemem...
                              Diagnoza - kąt wtrysku.

                              Dla wtajemniczonych - przy temp paliwa ok. 115 kąt był coś w granicach 2-4 :shock:

                              Nie dziwne że nie chce palić.

                              Przy okazji dałbym do sprawdzenia cały rozrząd.
                              Tutaj : http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewt...Abaty&start=30
                              jest troche infa co można spierdolić ;-)
                              Zawsze pytam klientów, czy dokonywano wymiany paska zębatego. W większości przypadków wiadomo o co chodzi. Znaczi robione farbą, lub ryski na obudowach. O korekcjach kółek nie ma co mówić, bo w większości przypadków nikt tego nie robił. Niestety w nowoczesnych konstrukcjach to się nie udaje.Natomiast niedokręcanie śrubki centralnej to chleb powszedni..
                              Ostatnio miałem na warsztacie "Golfa" z silnikiem 1Z. Śrubę odkręciliśmy zwykłym kluczem oczkowym. :shock: (łeb śruby nosił wyraźne ślady przecinaka) Dobrze, jeśli można to w porę opanować, bo w przeciwnym razie - masakra :!:

                              Komentarz

                              • lukas_78
                                Ambiente
                                • 2004
                                • 148

                                #16
                                Tak tak Aligator masz racje to ja byłem ta octavka u ciebie na diagnoze, czekam na wypłatke i wpadne ustawic ten kat wtrysku
                                Spoko loko lusi sponton

                                Komentarz

                                • MiKruS
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 7976

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Bogumił
                                  Zawsze pytam klientów, czy dokonywano wymiany paska zębatego. W większości przypadków wiadomo o co chodzi. Znaczi robione farbą, lub ryski na obudowach. O korekcjach kółek nie ma co mówić, bo w większości przypadków nikt tego nie robił. Niestety w nowoczesnych konstrukcjach to się nie udaje.Natomiast niedokręcanie śrubki centralnej to chleb powszedni..
                                  Ostatnio miałem na warsztacie "Golfa" z silnikiem 1Z. Śrubę odkręciliśmy zwykłym kluczem oczkowym. :shock: (łeb śruby nosił wyraźne ślady przecinaka) Dobrze, jeśli można to w porę opanować, bo w przeciwnym razie - masakra :!:
                                  To wlasnie tak jest jak sie chce zaoszczedzic pare zlotych. :x
                                  I zrobic naprawe u pana Kazia, ktorego wiedza jest rownie "bogata" jak wyposaznie jego szafki z narzedziami. :evil:

                                  Z drugiej strony klientela rzadko kiedy orientuje sie w temacie i nie wie, ze do wymiany rozrzadu poza doswiadczeniem trzeba miec odpowiednie narzedzia, "komputer", i znac procedure, dlatego oddaja auta w rece takich konowalow, bo jak wiadomo lista osob wyciagajacych lapki po nieuprawniona kaske jest spora. :x
                                  TDI 205PS

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Witam

                                    Dzisiaj przywleczono kolejne autko "VW 1,9 Tdi 1Z".( w tym miesiącu trzecie) Auto przejeło się dniem bez papierosa i rzuciło palenie.
                                    Jak myślicie co mogło być przyczyną :?: Oczywiście przeskoczył pasek rozrządu, ponieważ wymieniacz paska nie napioł odpowiednio napinacza sprężynowego. Ponadto rutynowe sprawdzenie kółka na wale korbowym wykazało niedokręcenie śruby centralnej i wyrobienie cięciwy, (śrubę odkręciliśmy P A L C A M I :!: :!: :!: ). To nie żart , tylko klient miał fart :twisted: . Niebawem zapodam foto.
                                    Po wymianie kółka i śrubki oraz ustawieniu wałka, autko pięknie mruczy 8) .

                                    Pozdrawiam

                                    Komentarz

                                    • MiKruS
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 7976

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Bogumił
                                      Ponadto rutynowe sprawdzenie kółka na wale korbowym wykazało niedokręcenie śruby centralnej i wyrobienie cięciwy, (śrubę odkręciliśmy P A L C A M I :!: :!: :!: ).
                                      Ufff - to rzeczywiscie klient uciekl spod siekiery. :twisted:
                                      TDI 205PS

                                      Komentarz

                                      • gisama
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 118

                                        #20
                                        Witam, ostatnio w grudniu miałem ogromne kłopoty z zapalaniem (w zasadzie bez względu na temperaturę otoczenia). Był w warsztacie, zapala juz w miare normalnie, mechanik był bardzo małomówny, ale mówił coś o zmianie jakiś ustawień.
                                        Wczoraj przy innej okazji inny mechanik podłączył do VAG-u, pocz.wtrysku 3.0. Po zgaszeniu i zapaleniu 6.8-7.0. Ponowna próba tez skacze między 6.8 a 7.0. Rozrząd wymieniany w ASO Plichta 12 kkm temu.
                                        Czy Ktoś wie co może być przyczyną?
                                        Pzdr Mariusz
                                        ________________
                                        1,9 TDI L&K 2000r

                                        Komentarz

                                        Pracuję...